pátek 17. února 2017

CO BY KDYBY

Co by kdyby,
tahle lahev byla ta, kterou už dobrých devět let hledám?!
Musela jsem ji prubnout...
Úplně po mně z Pro děti natahovala ručičky a prosila: "Vyzkoušej mě".
A musím říct, že nedopadla špat.
Pěkná je, vo tom žádná, i při letmém pohledu na ni mám hned o malinko hezčí den (já vim, stačí mi málo:)). 
Neteče!!! To bych řekla, že je velké plus. Teda pokud na ni, když je otevřená, nezatlačíte, to se pak rázem stane z lahvičky stříkací pistolka, kor když v ní máte třeba bublinky, jak mi říkáme Matonce. 
Palec nahoru bych taky dala za možnost plnění teplým i studeným příkrmem, možnost vymývání v myčce a mražení. Bezftalátový plast je snad už samozřejmostí?!
Tak, jak ubývá pití, smršťuje se i lahev, v kabelce sice zabere míň místa, ale zase pak nastává problém, jak ji kdekoliv postavit. Kdo ale kdy říkal, že lahev musí stát? Když neteče, může i ležet, to jen já si asi budu muset zvyknout a přestat ji vychovávat!
Šušu je s ní spokojená, a když já přestanu hnidopichařit dalo by se říct, že fak dobrý.
Doporučuji!















































Lucky photo


1 komentář:

  1. Pink vždy!
    Tak mi chýbajú tie ťapky a pacenky na tom poslednom obrázku:-)
    Nožičky ručičky:-)

    OdpovědětVymazat