sobota 8. července 2017

BERU LÉTO NA MILOST

Celá Česká republika se rozhodla napasovat léto do dvou státních svátků a já třídila vánoční ozdoby.
Když se Dan vracel z práce a po baráku se rozlejhalo "sliby se maj plnit o Váncích....", zapochyboval o mém duševním stavu. Nakonec zabředl taky! To vám bylo mejdlo...
Zatímco se holky cachtaly u babi a dědy v bazíku, tatínek a maminka sjížděli starý kazety (Žlutej pes, Tichá dohoda, Načeva, Mňága a Žďorp), u toho si prohlíželi takový ty sešity Otevři v patnácti, Testy, kolem se válely vánoční ozdoby a dlouho hledaný skateový samolepky.
Bylo třeba využít nahromaděného vzteku a smutku... a co to budu zaobalovat, prostě když jsem nasraná, vždycky uklízim!
Tentokrát to odnesla pracovna.
A došlo i na mejdlíčka v prádelnících!!!
Pak jsem si střihla stojku o vrata a hned je mi líp:)
Léto může začít...



























Lucky photo

6 komentářů:

  1. Tu by som aj bývala:-)
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, jste úžasná žena, matka, užívejte léta. S pozdravem Zuzana, ps: moc ráda čtu Váš "pravdivý" deníček, nekrášlený, ryzí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takně si sem ten kalendář chodim několikrát denně číst:))) - děkuju!

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně dává horko v létě také hodně zabrat, takže kdyby bylo celou dobu okolo 25°C, tak bych se vůbec nezlobila. Špatně se mi dýchá a potím se, i když nic nedělám. Letos na jaře jsme si zkusili koupit mobilní klimatizaci z obchodu Vzdušín a je to mnohem lepší :-) Skoro ani nevycházím ven :-D . Jenom brzo ráno a pak až navečer. Komu by se také z toho chládku do toho vedra chtělo :-D .

    OdpovědětVymazat