úterý 26. září 2017

BLBNU

Chvíli jsem to hrála na to, že je ta moje roztržitost docela vtipná a roztomilá. 
Drobné i větší kiksy jsem sváděla na nevýhody homeoffice s dětmi. Ale teď? Teď, když obě holky dopoledne vyklidí prostor a rozejdou se do svých institucí, nemám to na co svádět. Blbnu! Jak jinak si mám vysvětlit, že odejdu na focení bez brašny s foťákem, důležité poznámky si poznamenám mizejícím fixem na šití, tašku s párky k večeři zapomenu v šatničce školky a Bohyni dovolím Instagram!?
Ou jé... 































Ilustrace: https://cz.pinterest.com/pin/378232068696256716/

10 komentářů:

  1. nejsi v tom sama... sice já to stále ještě můžu svádět na homeoffice s Mimi na zádech... ale... víme jak to je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si poříd opakuju - nejsi v to, sama, nejsi v tom sama.... Pomáhá to:-)!

      Vymazat
  2. ...a když domyje myčka, jdete otevřít lednici ? .......

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja chcem takto blbnúť, chceš, vymením za moje:-)

    OdpovědětVymazat
  4. nedávno jsem cpala dudlí manželovi místo synovi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já upřímně doufám, že už moc blbnout nebudu, protože z toho mám akorát v poslední době hrozné nervy... Myslím si, že mít práci je to nejdůležitější a až potom je čas na nějaké to blbnutí :-) Já jsem si nedávno sháněla nějakou práci na zkrácený úvazek a nedařilo se mi dlouho nic najít, až přeci jen... Tak už teď čas na to blbnutí mám, ale přeci jen míň...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to máme holky všechny úplně podobně. I mně už z toho pracování na dálku začíná hlava stát. Protože když na MS Teams najednou začne nelétávat kolegovi do oken hejno racků a začnou dělat nepořádek po celé jeho místnosti, prostě mi někdy v hlavě přepne a začnu se hlasitě smát. Což má negativní vliv na interní hodnocení ve firmě.

    OdpovědětVymazat