středa 7. března 2018

RYCHLE

Doba je rychlá, nebudu vás zdržovat, budu rychlá taky.
Máme novou pračku.
Stýská se mi po V pasti a dojedených bonbonech Lind.
Našli jsme si chvilku pro demokracii.
Proti stresu bojujeme ve vaně s hrstí jedlé sody.
Ke starému mostu přiletěli racci.
Trochu jsme si dopřáli - pojedeme na Stouny. Snad to ustojím. Většinou bulim, když tleská víc jak deset lidí! 
Chtěla bych poděkovat tomu, kdo prosadil na pytlících s kořením zipové uzávěry. Děkuji!
Ty krátký příspěvky mi trvají dýl než ty dlouhý.
Šetřit slovy je těžký! 



























https://cz.pinterest.com/pin/378232068699342098/


4 komentáře:

  1. Mám to Tvoje šetření slovy moc ráda, umíš to. :-) Zdravím! Kl.

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň nějaké šetření mi jde:). Zdravím taky! L.

    OdpovědětVymazat
  3. S tím potleskem to mám stejně :-) Taky jsem na ně chtěla, ale nebudeme doma. Užijte si to!

    OdpovědětVymazat
  4. Nezlobte se, ale zipové uzávěry na koření mi přijdou jako zcela úplně zbytečný další plast do už tak dost zamořeného světa. Já (stará a konzervativní), ale i moje dcery si koření rovnou přesypeme do skleniček - je to mnohem praktičtější. Kéž by výrobci dělali 2 varianty - s a bez, abychom si mohli vybrat.

    OdpovědětVymazat