sobota 19. července 2014

MOTEJL

Každé ráno vstávám a říkám si, že vytvořím nějakou hodnu.
Každý večer usínám a říkám si : „ Zítra...".
Chtěla bych být tak plodná (co se tvorby týče) jako Simona.
Chtěla bych být kreativní jako Myyna.
A nejsem ani jedno.
Jsem lemra:-).
V poslední době jsem se zmohla jen na loď z pet flašek a čelenku s motejlem. Lodí jsem se již pochlubila, tak teď je řada na další osobní vostudě. A tak...

Čelenka
Přiznávám - žádnej zázrak, ale poměr kvalita/cena/obtížnost/užitek, je téměř dokonalý.
- Toť můj momentální vrchol textilního a oděvního výtvarnictví.



Radši ho přišiju - ať neuletí....



Ručně stručně, to já nejradši:-).




A pro velkej úspěch, ve více barvách!!!








































































PS: Šušu, nekoukej jak kdyby ti ulítly včely, nebo ti ulíne motýl !!!





Foto: Lucky

4 komentáře:

  1. Mně se motýlek v akci teda moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkej to von je, ale žádné veledílo to rozhodně neni. Děkuju :-)....

      Vymazat
  2. :) hned je mi lépe, taky jsem lemra :) raději si čtu než tvořím :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo - číst si o tvoření druhých a plánovat co vytvořím, to by mi taky šlo:-)!Díky za podporu...

      Vymazat