středa 13. srpna 2014

KABELKA

Luis Vuitton?
Ne! Luis Košík. Pak taška na kočár, batoh, nákupní taška, cestovní taška, IKEA taška, vietnamská kostkatá taška, chladno taška.....
Já chci kabelku, malou, nepraktickou. Nebo velkou, ale prázdnou!!!

PS: Nedávno jsem potkala známou a ta si nesla místo kabelky igelitovej pytlík - Luis Pytlík:-)!!!


Taky se Vám stýská po kabelce???




Už 8 měsíců ho za sebou taham jak kočka koťata - Luis Košík (a ještě tam mám uchošťoury, ty nejsou vidět:-)).


























Foto: Lucky




4 komentáře:

  1. :D košík nemám , Mínce je 8 měsíců a já odbourala většinu propriet - takže mandlový olej a olivové mýdlo pro všechny a na vše. Já se tím olejem i odlíčím :) A přesto mám kabelku - teda kabelu!!! - narvanou k prasknutí. Nebo batoh. Jo a k tomu látkovou tašku narvanou látkovýma plenama. A můj muž nechápe, když vykládám věci z auta :) Kabelka velikosti slona, taška s manduckou, taška s plínama, batoh jedné, batoh druhé, jedny boty, druhé boty (holky furt chodí na boso :)) , 2 tašky nákupu, včera ještě dvě tašky knih z knihovny, pytlík s hračkama, pytlík s křupkama, miminko....a pak se diví, že se mi už nechce vracet zamknout auto :) zdravím, mám pocit, že jsme na stejné vlně :) Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tato kabelka se ti opravdu povedla! Kolik korunek v ní uneseš? Nepřemýšlela si náhodou, že by ses mohla do budoucna výrobou živit? Opravdu ti to jde, chválím, chválím. Kdybys přemýšlela o nákupu některé peněženky z umělé kůže, můžu doporučit tento e-shop: https://www.penezenky-ahal.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, to s tím igelitovým pytlíkem moc dobře znám. Před pár týdny se mi totiž stalo, že se mi u kabelky utrhlo ucho, takže jsem ji musela něčím nahradit. Samozřejmě jsem doma nenašla žádnou, do které by se všechno všel, tak jsem prostě věci nosila v igelitce. No a co? :D Teď už jsem ale investovala do nové velké kabelky takže už zase můžu být za dámu. :)

    OdpovědětVymazat