neděle 17. května 2015

A JE TO TADY!

Tak jo, 
jdu s kůží na trh a rozhodla jsem se to udělat napínavý. Budu Vám to dávkovat a trochu tu s tím prudit. Jen doufám, že mě mezitím netrefí. Včera jsem samou únavou scedila vývar přímo do dřezu!!!! 
Že já si furt nedám pokoj, ale jsem spokojená (snad budete i Vy)...
klik


http://luckylimit.blogspot.cz/











 

PS: Síťovka je průhledná, igelitka je igelitová, hadrovka je nej!!!


11 komentářů:

  1. Vymazlená hadrovka! Těším se na další dávku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se tu s tím mazlim už pěkně dlouho:-). Další dávka již zítra - abych tě nepředávkovala!!!:-D

      Vymazat
  2. Tak to beriem ! ,a aj s tým vtáčikom !...BG ti poradí ,ako urobiť platbu cez tvoj účet plus nejaké číslo pre zahraničné prevody,v prípade,že nie si platca DPH,čičo :)
    ...ja som polievku už tiež vyliala do dresu...dávam si pozor ,ale aj tak ma mrazí ,keď prelievam do hrnca,neverím si ! :)..že som to ja ?..naozaj mám hrniec ? nie je to sen a prebudím sa a polievka bude v drese ?
    ...mám ťa rada !...a máš ma na fotke na blogu,aspoň časť...

    OdpovědětVymazat
  3. Je třeba zkoušet a nebát se jít s kůží na trh. Zvlášť, když je s čím. Je fakt pěkná.
    (snad můžu tykat, znám tě skoro osobně - Písek je malej ;-) ) Jsi pro mě jedna z inspirujících blogerek v mém blogerském začátku. Díky Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rudá až za ušima, děkuju - a proznam se (nerada bych tě v Písku přecházela:-))!
      PS: Hodně blogoštěstí...

      Vymazat
  4. Tak ten vyvar nase.e... tiez sa mi to uz stalo a bolo mi doplacu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten vyvar nase.e... tiez sa mi to uz stalo a bolo mi doplacu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Týýýý jooo hadrovka s rackama na zeleninu od Vaška a dřevěný racek do setu? Kdo má v neděli narozeniny? :) :) :)

    OdpovědětVymazat