neděle 26. července 2015

JO!

Prodloužený víkend ve znamení " jedno dítě, žádný dítě" pomalu končí a já bych lhala, kdybych řekla, že se nějak výrazně stýskalo.
I když jsem stále přesvědčená, že je obrovské štěstí, když jsou spolu ti, kteří jsou spolu rádi - rovnováha musí být! Bohyně už je docela veliká, Dan potřebuje jednou za čas podpořit své otcovské sebevědomí, Šušu si svou hlavní roli jedináčka náramně užila a já si jako žena bez závazků taky nestěžovala. Splnila jsem vše, co jsem si předsevzala. Do blba jsem koukala hodně, Metro jsem snědla celé (na posezení), z průvanu jsem málem ofoukla a film? No... Jeden večer jsem si střihla Fair play. Jako dobrý! Hlavní hrdinka byla báječná, o Geislerce ani nemluvim a ty retro interiéry - och. Ale moc mě to neuspokojilo. Nějak to nebylo ono.
Obvykle se neshoduju s davem, ale tentokrát! Tentokrát se připojuju k zástupu těch, kteří propadli Padesáti odstínům šedi. Nedovedu si to vysvětlit, ale ten večer mi to prostě asi sedlo jako prdel na hrnec. A i přes to, že si myslím, že jsem spíše puritánka, jsem se ani jednou nezačervenala a i ty nejlechtivější scény mi vůbec nepřišly nevhodné a vulgární. Celé to bylo moc vkusně natočené, takové uvěřitelné, našedlé a lehce lechtivé.
Prostě - JO!

PS: Já tušila, že ta šedá zeď je dobrá volba:-)!










































https://www.pinterest.com/pin/378232068681713706/

4 komentáře:

  1. " jedno dítě, žádný dítě" ... zrovna jsem to psala k jedné fotce na fcb :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si myslím, že ty vo všetkých odtieňoch ľudskej slabosti, nájdeš všetky odtiene ľudskosti...
    Áno, jedno dieťa, žiadne dieťa...prečo sa ale pridaním ďalšieho , nesčítava ich energia, ale rastie geomtrickým radom ( regulérna mat.funkcia..) ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mazec, ale hezkej mazec - chtěli jsme to, máme to:-)!

      Vymazat