středa 23. září 2015

ZASE TA OFINA

Konečně mi dorostla ofča.  
Ruce mě svrběly, ale vydržela jsem to - huf.
Vyzkoušela jsem snad už všechny účesy a barvy. Byla jsem blond, zrz, tmavě hnědá. Měla jsem patku, ofinu, mikádo, dlouhý, bobana, kastrol. Byla jsem dokonce na drna (cca 5mm). Jen ty dredy jsem si nevyzkoušela a toho dodnes lituju.
Momentálně jsem popelavě blond, délka po ramena a jsem spokojená. Přestala jsem mít potřebu experimentovat, smířila se s tím, že Mahulena ze mě asi nikdy nebude, a užívám si vítr ve vlasech.

Adié gumičky, čelenky a sponečky:-)! 




























Foto:  https://www.pinterest.com/pin/378232068680432423/

3 komentáře:

  1. Dredy,řekni Lence ta je měla napletený za zkoušku a fotku by to stálo :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obávám se, že tu dobu už jsem asi propásla:-( - co by na to řekla Bohyňka? Že jsem trapná:-):-)?

    OdpovědětVymazat