sobota 23. ledna 2016

SKOL

Byla, jsem a nudná budu.
Tím spíš, že jsem si vzala Závorku, ten je ještě nudnější. Někdo by hned namítl, jakože chudák děti, ale oni jsou taky takové naše malé konzervičky. Prostě nám to všem vyhovuje. Máme v sedačce vysezené svoje důlky, hýčkáme si své denní rituály, prohlubujeme je v zlozvyky a v panice vzletně nazýváme tradicemi. 
A tak již tradičně odjíždíme na hory do Železné Rudy - některé věci neni důvod měnit!
Bylo tam a bude dobře.

PS: Tak se mějte hezky, WiFi tam sice je, ale asi si dám pauzu. No, možná sem tam něco lupnu na Instagram. Prostě..., taková malá plánovaná odstávka. Ale pak se těšte, v hlavě (i v reálu) mám rozděláno snad sto padesát tisíc věcí:). 












































Foto: Lucky

10 komentářů:

  1. Luci, užijte si to. Želená Ruda a její okolí, vlastně celá Šumava, to je krása. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daleko od chaty jsem se nedostala, ale i tak tam bylo dobře:-)!

      Vymazat
  2. Luci ja jsem z tech tvych fotek uplne podelana! Bohyne je absolutne uchvatna a nadherna, ona ma takove neco v sobe charismatickeho krasneho a ty to umis dokonale zachytit! Jestli se zase bude ucit na snowboardu, tak ji drzim vsechny palce a moc ji fandim, my snowbordaci musime drzet pri sobe!
    Moc si to tam uzijte... my jsme taky dolikovi i v tech dovolenych....kdyz se nam nekde libi , tak mame potrebu se tam furt vracet... mam to rada, protoze se muzu poradne tesit , protoze vim presne na co... mam to radsi nez nemila prekvapeni po prijezdu na nove misto... Luci a nudna nejsi a nikdy nebudes... naopak! moc objimam, mavam na cestu papa I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, celá se tu červenám, jsem nějaká "rozfocená" - tak tu s tim furt otravuju:). Jsem ráda, že to někomu dělá radost! Bohyně je prostě týpek...
      PS: Snowboarding is not a crime:-D!!!

      Vymazat
  3. Krasnou dovolenou prejeme. Jinak naprosto souhlasim s vyse uvedenymi komentari:)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky, Báro - nakonec jsem si tu dovolenou dovolila i užít:).

      Vymazat
  5. Tradice se musi udrzovat zuby nehty.
    Hodne bila, zadne fronty a hlavne pohodu.

    OdpovědětVymazat