neděle 17. dubna 2016

DOMADLO

Bohyni už je líp.
Oficiálně jí vlastně nic nebylo, momentálně je asi neproklepnutější dítě v Písku a až na zjištění, že má jednu nohu kratší, odpovídaly všechny výsledky povirózovému stavu.

Bylo to pěkných deset dní, ale šup s ní zpátky do školy.



PS: Já na ten náš domek prostě nedám dopustit. Toho necelýho metru čtverečního, kterej jsme mu doma obětovali, nebudu nikdy litovat. 
Na váš popud jsme do nabídky zařadili i další typ domečku, a pokud máte další specifické požadavky 
- pište, rádi vám uděláme kalkulaci na jakýkoliv typ a rozměr domečku. 
Naše heslo zní: "domeček do každé rodiny:)))!"

Aktualizováné info o domečcích - TU!





































Foto: Lucky






6 komentářů:

  1. Šušu je s dámskym účesom za dámu a s tým kočičím zadočkom, za kočičí dámu :-)
    Nádherné domečkové story!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na domečky ujetí:-) a ty jsi zlatá, tvé komentáře jsou pohlazením!

      Vymazat
  2. Ja nechodím skoro nikdy k lekárom a keď už fakt musím, lebo neviem hltať tak ma bolí hrdlo a dutiny a nos tečú a sa mi to vrátilo už 3 krát a chodím s horúčkou do práce, tak sa na mňa lekárka pozrie a spýta sa ma či chcem antibiotiká a kedy mi vybrali mandle. (ktoré samozrejme mám, len ich nikto nevidí keď ich mám zapálené). A keď ma pošlú na krčné tak sa na mňa lekárka pozrie ako čo tam robím a vyjdem z tade ako zdravý simulant. Takže netreba podceňovať nič, možno bola chorá, len niektorí lekári sú fakt divní. Nevadí, že je najproklepnutejšie dieťa v Písku, aspoň vieš že je zdravá. Krásne dievatká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych tak do ní viděla:). A nejradší bych byla nemocná za ně!

      Vymazat
  3. Ahoj, mas moc hezky fotky :) jsem uplne zacinajici "fotografka", muzu se zeptat cim fotis? dekuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, mám Nikon D300 a objektiv 18-105mm, psala jsem o tom tady: http://www.luckyblok.blogspot.cz/2015/11/barbarbarbarbar.html
      Přeju dobrý světlo...

      Vymazat