pondělí 18. dubna 2016

MUST HAVE

Nenudim se, nejde mi to, ale chtěla bych.
Někdy si říkám - PROČ? A často se mě na to někdo ptá.
Proč všechny ty věci vyrábim?
Já nevim. Jen tak, prostě musim, chci, baví mě to....
Chvílema mám pocit, že nosim dříví do lesa. Všude je všeho dost, všichni všechno maj, vždycky se to dá koupit levněji.
Stejně mě to ale nezastaví. Pořád si budu po večerech kutit ty svoje tak trochu jiný domací potřeby.
Já je totiž potřebuju!!!

A pevně doufám, že  je časem budou potřebovat všichni, protože třeba todle must have snad úplně každej:-):










Foto: Lucky


12 komentářů:

  1. ...tak ja tise touzim po klicence, po mikine...a ted jeste TODLE! Budu muset zacit touzit hlasite:) Jsi sikula...je to fakt dost dobry!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Touží se hlasitě, chce se nahlas:-). Děkuju za pochvalu, jsi zlato!

      Vymazat
  2. Ja si denne ,,vyrábam,, domov...:-), to je moje hobby, obnovovať po autistickom ničení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A děláš to skvěle, jen já to nestíhám komentovat:(.

      Vymazat
  3. Dobrý nápad... jste šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásne roztomilé...hlavne na poslednej fotke a tomu "kutení" rozumiem..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přidanou hodnotou toho kutění je, že to někdo s radostí užívá:-)!

      Vymazat