pátek 1. července 2016

M+M+B

Dá se tomuhle ještě pořád říkat práce???
Strávit dvě hodiny na krásnym místě s touhle nádhernou rodinou. Užít si jeden dlouhý večer s Lambruskem při úpravách a promazávání fotek. Dát si společně zmrzku u předávání a cítit spokojenost ve vzduchu...
Tak to si klidně nechám líbit častěji:-).

PS: Ten větší okatej fešák se jmenuje Bruno, zamlouvám si ho jako ženicha pro Šušu - jen pro pořádek:))).
































































































Foto: Lucky


8 komentářů:

  1. Luci, sleduji pár blogů, ale ten Tvůj je fakt nej!!! Tvé fotky jsou tak inspirativní... Dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se vracím ten komentář prohlížet - můžeš napsa častěji:)))?
      Děkuju♥....

      Vymazat
    2. :D A já nejvíce zbožňuju ty tvoje komentáře ♡:)) Fotečky parádní!

      Vymazat
  2. To se ti holka povedlo.Nádherné,profesionální fotky.Jak jsem zvyklá z mmb a z modré střechy tykat,snad ti to nevadí.Jsem už mooooc stará,tak mě to promineš.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neprominu - budu ráda:)! Díky za pochvalu, tentokrát jsem si i já poplácala záda:-).

      Vymazat
  3. Lucko,ráda chodím k Tobě nakukovat.Fotečky jsou moc krásné.Moc se mi líbí jak používáš ty kontrasty.Krásná rodinka a ty surové místa /nebo mám napsat zanedbané?/Mít ještě malé děti,taky bych tě poprosila.Moc Ti přeji hodně takových nápadú a celé Tvé rodince krásné léto.Pa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Choď dál, pořád něco fotim a takové kometáře mám obzvlášť ráda. Krásné léto i tobě...

      Vymazat
  4. Lucy, ted to teprve vse prohlizim a ctu (ze me v zivote byt blogerka nemuze s moji rychlosti akce a reakce :D). Foceni bylo fakt skvely a fotky jsou jeste lepsi. A nevesticku berem-presne podle Bru/maminky vkusu :@. Posilame vam pusu

    OdpovědětVymazat