čtvrtek 14. července 2016

MONO

Zase fotky...
Budu trochu monotónní, v posledních dnech mi foťák málem přirostl k ruce a podle toho to tu bude taky vypadat.
Byl to velkej víkend, plnej příležitostí, zodpovědnosti, emocí a obav.
Sobota svatba, neděle dvojtý křtiny, odpolední oslava, do toho se vracel Dan z Rakouska a Bohyně z týdenního pobytu u babičky. 
Ještě teď ze mě ten adrenalin vyprchává:).
Díky KAT.

Ale když to milujete - není co řešit!!! 







































Foto: Lucky




3 komentáře:

  1. Krásné fotky! Ta obyčejná neobyčejná dennodennost mě fascinuje. Vlastně jsem to nikdy moc neřešila - takovéto postav se, já tě vyfotím... Dneska mě to z duše otravuje! A hlavně, okolí ani nevnímá, že se fotí! To jsou ty pravé fotky! Krásné...
    PS: Já jsem úplně v plenkách, zrcadlovka základ, technice fotogravfování vůbec nerozumím, bacovíc ani rozumět nechci :-), a přesto se občas něco urodí... :-) Hezký den do Písku...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za milá slova, vidíme to podobně:). Neni třeba v tom focení hledat vědu, důležitý je, se nebát a "mačkat"!

    OdpovědětVymazat
  3. Moje milá úžasná dvorní fotografko!!! To já/my děkuju/jeme Tobě.... S Tebou je to prostě ne/všední, krásné, milé, voňavé...
    DĚKUJEME!!!!! Kat....

    OdpovědětVymazat