sobota 8. listopadu 2014

UPEKLA

Sem si myslela, 
že když už umím upéct dort, který drží pohromadě (nejen silou dobré vůle), a ještě ke všemu ho podle mého receptu pečou jiní a píšou, že se povedl - budu schopná upéct i něco jiného. Třeba piškot!
Darinka Sieglová se v Sama doma tvářila, jako by to byla ta nejsnazší věc na světě. Ona se tak tváří pořád, já vím, ale tentokrát jsem jí to sežrala i s navijákem. 
Zaručený recept! Hotovo za 15 minut! Nemůžete zkazit!... 
No, nevim, kde se stala chyba, ale mně z toho vznikla skvělá amoleta (6 vajec - ó Bože!). Situaci nezachránila ani skvělá pařížská šlehačka, která se mi tentokrát nebývale povedla, ani ořechy, které jsem v zoufalství vyloupala. Holt si nechám zajít chuť a zítra se alespoň za snahu odměním něčím naprosto báječným z trouby famózních UPEKLA. Máme totiž v Písku moc příjemnou akci  "Svatomartinská slavnost" a tahle milá a šikovná děvčata tam nebudou chybět - těším se!!!!

PS: Hmmmm - ten makovej:-)....




A co pečete Vy???

 







































Foto: Pinterest



5 komentářů:

  1. Piškot peču nerada a špatný výsledek vždy svedu na blbou troubu. :)
    Často chybuji jen díky tomu, že si nepřečtu pořádně recept.
    Ale k podzimním favoritům (ořechy!) jsem nedávno zařadila toto:
    http://www.albert.cz/recepty/karamelovy-kolac-s-vlasskymi-orechy
    Jen doporučuji trochu ubrat cukru.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele teto, však ty víš, kolikrát já si vylámala zuby. Minulý týden jsem úplně nevhodně , já nepoučitelná pekařka, začala zase experimentovat. Překvapivě to byl veliký úspěch. Plech zahučel, nebylo co k snídani. Všichni členové rodiny si mlaskali (i velmi konzervativní mazánek).Můj úspěch nebyla náhoda, tento týden jsem pokus zopakovala a ....hurááá opět se povedl, úspěch tedy zaručen.
    Nejsem labuť a tak se o recept rozdělím.
    http://www.tradicnirecepty.cz/moucniky/lehoucky-citronovy-kolac/
    PS: Vejce dávám jen 3, cukr taky trochu uberu....

    pečení zdar, pekařkám zvlášť

    anonym, no nejde mi tam zadat adresa, technika je proti mě, ještě že trouba spolupracovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. anonym je teta a źofi, kterou dnes poslouchá jen trouba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty jedna "bydlenko:-)" - dobrý tip, na tom se snad nedá nic zkazit. I když....

      Vymazat