středa 7. ledna 2015

TO BRZO...

Dnes jsem si vyčistila brýle papírovým kapesníčkem a ne podolkem?
O svátcích jsem přišla na chuť čokoládovému likéru?
K Vánocům jsem dostala dvě pyžama a bačkory?
Co se to se mnou děje???
Už?

PS: Já nechci:-)!




















http://www.pinterest.com/pin/378232068680180381/






5 komentářů:

  1. Kraťoučké a výstižné :-) Musím se smát :-) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se taky směju - zatím, uvidíme jak dlouho:-). Rádo se stalo....

      Vymazat
  2. Krásný blog...a k dnešnímu příspěvku:o)))). ono to prostě muselo přijít:o)!Přeji krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  3. A to už jako neodejde??? Nestraš milá Inko:-)....
    PS: Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko to jsem se zasmála.U mě taky už:)))Příspěvky jsou super.Lenka

    OdpovědětVymazat