pátek 20. listopadu 2015

BUDE ZIMA...

Měla jsem žehlit, 
potřebovala uklízet, papírovat a řešit spoustu jinejch věcí, ale já byla měkká, neodolala jsem své nutkavé potřebě a převlíkla blogu kabátek.
Dyť se ochladilo:-))).

PS: Zdánlivě nepodstatný, zbytečně pracný a malicherný, ale to je prostě můj relax a odpočinek, i když jsem z něho ztrhaná, jak kdybych skládala vagon uhlí. A když už, tak i s vizitkama:





16 komentářů:

  1. :-)))))) kráásne, ako sa to robí ? Príjemne ako kafé a milk a cement a drevo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..a vidím, že nie som pripnutá :o( možno v inom štítku v inom živote :o)

      Vymazat
    2. Jasně, že jsi "připnutá":-), jsi přece má oblíbená!!! Jen jsem ten sloupec neaktualizovala a zobrazuje se x nejdéle oblíbených. Ale přijímám reklamaci, jak budu mít chvilku - opravím.-D...
      Pápá♥

      Vymazat
    3. (ja som vedela , že som niekde pripnutá vnútorne ....)
      :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Vymazat
  2. Krasna prace! Zehleni, uklid i papirovani pocka. Relax a odpocinek jsou potreba, ted ti vsechno pujde mnohem lip:)
    P.S.: Davam Aničce za vzor Bohyňky krasopis...obdivně pokyvuje, ale to bude adi tak všechno:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že Aničku pozdravuju, ta nás musí milovat:))). A máš pravdu - počkalo to...

      Vymazat
  3. perfektní!taky jsem zrovna pomýšlela na to, že vymetu šedou a projasním:)moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě supr! Zbytečný to neni ani trochu. A malicherný už vůbec. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. krásně jednoduché a čisté, to mám ráda!
    a odpočinek s užitečnýma výsledkama je nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený. Všechno to tak ladí a nejvíc s tou minulou fotkou - Šušu je sladěná i s grafikou ☺

    OdpovědětVymazat