středa 25. listopadu 2015

(NE)DÁVNO

Potřebovala jsem se zahřát:).
Dřív se na ně nedostalo - fotky z naší rodinné oslavy.
Hezky bylo...




































































































































































































Foto: Lucky



19 komentářů:

  1. Lucí, ta poslední!
    generační, milá, opravdová, živočišná ... nádherná energie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4:35??? Ještě jsi nespala nebo už vstávala, jsi neskutečná:-).
      Pusu a děkuju...

      Vymazat
  2. Luci, tu poslední vyvolat, zarámovat a pověsit na zeď. Je úžasná! Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. je nám ctí se objevit na bloku :)
      a aspoň vim kdo má naše pěkný fotky až budu chtít zobit půdu :)

      Vymazat
  4. No vypadá to, že moje žena má jako vždycky pravdu (dokonce i časně ráno) ;)
    P.S.: Vy se tam v tý rodině klonujete, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klony útočí a vy jděte spát - brzo vstáváte:-D.
      PS: Monča je nezmar!

      Vymazat
  5. I já jsem se trochu přihřála. Krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Téééda, pani - od Vás mě to fakt těší(bez smajlíka!:)). Moc děkuju...

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie, jsou jako vždy dokonalé, ale ta poslední je nenahraditelná! Fotila jsem si takto dceru s mým dědečkem od jejího jednoho roku až do jejích 5-ti let (věkový rozdíl měli 75 let a 3 měsíce přesně) fotky sice nejsou tak profi jako vaše, ale i tak jsou to moc fajn vzpomínky!

    Hezký adventní čas.
    Monika

    OdpovědětVymazat