středa 23. července 2014

LÉTO

Mám ho ráda. 


Ostré slunce,
kvůli kterému si musím kupovat kontaktní čočky, abych mohla nosit sluneční brýle. 

Dlouhé večery, 
které svádí k posezení. K posezení na předzahrádce, kterou má Bohyně pod oknem pokojíčku a poněkud ji ruší.

Vedro,
které nejde vyvětrat a při stání, které je delší než 5min - omdlévám.

Prázdniny u babičky, 
na které já tak ráda vzpomínám a které Bohyně nikdy nezažije - páč žádnou venkovskou babičku nemá.

Tábory,
kterých jsem si užila dosyta a z jednoho jsem chtěla utéct, protože jsem zrovna četla
knížku „ Já Vám fakt uteču" - blbej výběr literatury na pionýrskej tábor:-).

Jídlo,
které se zkazí poněkud rychleji než jindy a já si toho nevšimnu - vesele ho zbaštím a pak strávím odpoledne s hlavou v záchodové míse.

Bouřky,
které vždy přijdou v tu nejmíň vhodnou dobu a vzduch je po nich ještě horší.

Festivaly,
na které se nepodívám......



To vše mám na létu „fakt" :-) ráda. 
Léto budiž pochváleno!




Taky je Vám takové horko???




Top pinterest






































Má letní nástěnka na pinterestu tu.





Foto: http://www.pinterest.com/luciezavorkova/l%C3%A9to/

Žádné komentáře:

Okomentovat