úterý 7. října 2014

STRPENÍ

Dalo by se vypozorovat....
že když chystám delší příspěvek - publikuju ho až odpoledne a né ráno, jak je u mě zvykem.
Mějte prosím pěkně strpení. Házim to do počítače tak zvaně na čuně - prostě tak, jak mi to jede hlavou a leze z pusy. A veřte, že mi to vylejzá dost kostrbaté! Samá chyba, hrubka, překlep. Výstupní fáze mi jde celkem rychle, horší to pak je s učesáním textu. Ono najít mezi bobkama, přesnídávkama, hádankama a vtipama chvilku, kdy se soustředím a koncentruju - je dooost těžké. Má kamarádka, češtinářka a věrná čtenářka v jenom, má ze mě určitě těžké spaní a čtení mého Bloku bere téměř jako občanskou povinnost. Miluju její emaily: " Když už si tam musíš nechat ty hovorový a nespisovný výrazy, tak si aspoň oprav......"
Díky Veru:-). 

PS: Máš se mnou svatou trpělivost a jsem zvědavá na známku, kterou mi dáš na konci 
roku!?

PS 2: Bohyně je taky dobrá čecha. Pořád jí nemůžu vysvětlit, že hádanky se dávají a vtipy vypráví. Pořád mě prosí, ať jí vyprávím nějakou hádanku nebo dávám vtipy!!! A včera tomu dala korunu. Když jsem jí zkoušela zimní boty -  povídá:„Mami, já těm botám skoro jsem:-)."


A jak válčíte s pravovopisem vy???









































Foto: http://www.pinterest.com/pin/16958936066607089/ 



Žádné komentáře:

Okomentovat