pátek 2. ledna 2015

DOBRÝ DEN 2015

Dovol, abych se nejdřív rozloučila  s tím starým rokem 2014 - víš, že "staré" mám já ráda:-).
Byl to dobrý rok, kéž by všechny byly tak dobré a milosrdné. 
Děkuju...i když nevím, komu?!
ADIÉ.

A teď: VÍTEJ - ty novej.
Nic od tebe neočekávám, nemusíš bejt super ani bomba, úplně mi bude stačit, když budeš dobrej.
Jistá průměrnost mi totiž v tomto ohledu naprosto vyhovuje. Bojím se vah, které bez servítek váží ty naše příděly životních zkušeností. 

Těším se! Těším se na Šušinky první krůčky, na oblíbeného vlekaře v Železné Rudě, na jarní světlo, na Bohyňky první vysvědčení, na drobné radosti a hezké chvilky, na moře, na nové nápady a záchvaty tvořivosti...
Jen jedno předsevzetí mám - budu na sebe hodná. Marně hledám hranici mezi touhou zavděčit se, slušností, přehnanou zodpovědností, pomocí a blbostí. Pochopila jsem, že bolístku pofoukám nejlíp, ale jogurt si každý dokáže podat.



PS: Dobrý rok všem. A děkuju, že tu se mnou jste:-)...












































Foto: http://www.pinterest.com/pin/378232068679389528/





8 komentářů:

  1. To predsevzeti se mi moc libi! Taky v tomhle smeru porad nejak tapu ... ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem pochopena:-)! Trochu jsem se bála...

      Vymazat
  2. Krásny nový rok!!!...s tým jogurtom to je krásne a pravdivé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že na takové milé uvítání ta patnáctka bude slyšet...ale to číslo je děsivé, fakt mi připadá jako z nějakého sci-fi...trochu připomíná, že už mi není 15, ani 20, ani...a že už je to 15 let, co se snažím nějak pobrat, že není rok 199-. Tak good luck do dobrého roku, ať je ten Šusinky první krok pravou nohou, ať je Bohyňka ve škole spokojená, ať má vlekař dobrou náladu, ať je Lucky hodná na Lucky, páč si to zaslouží...Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, moc děkuju za milé přání - scifi může pokračovat:-)......

      Vymazat
  4. Jéje, Lucko! Ač jsem si to tvoje předsevzetí nikdy nedala, tak jsem na tom samém vlastně pracovala posledních pár let. A právě v druhé půlce loňského roku se to zásadně překlopilo a udělala jsem několik kroků, které bych si dříve nedovolila. Jsem na sebe pyšná. :-) A je to úleva, necítit odpovědnost za věci, které nemůžu ovlivnit. A ulevit si od práce a tak... Vnesla jsem do svého života víc lenosti a je to bájo. Tak ti přeju, ať tu hranici najdeš a hlavně dokážeš si na ní stát. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hranici bych měla, ale ne a ne mě opustit výčitky. Tak snad tenhle rok - moc děkuju za podporu, za komentář, za čtení, za za za (zuzu) a tak:-)......

    OdpovědětVymazat