pondělí 20. června 2016

DO PRKÝNKA

Já se fakt asi nehnu a budu tu tvrdnout, dokud úplně nezcvoknu.
Už mě nebaví všechno to fandění na dálku, lajkování a komentování. Já je chci všechny vidět a zažít, a to hned!!! Všechny ty spřízněný duše a podobně naladěný žínky, který už tak dlouho sleduju a obdivuju skrz opatlanej monitor.
Křest nejvymazlenějšího dětskýho deníku To je moje od madam Mitnik byl luxusní příležitost a já tam zase nedorazila.
Nebudu vás unavovat podrobnostma. Prostě, když nejsou okolnosti a konstalace, nedá se svítit, ale séře mě to pěkně.
Jdu pečlivě zabalit korunku, kterou jsem měla v plánu přivézt jako dárek, objednat nejkrásnější washi pásku v celé širé zemi a sebemrskačsky sledovat, kdo co o té báječné akci sdílí.
Tak snad jindy...


















 Foto zdroj: https://cz.pinterest.com/pin/378232068687784281/

11 komentářů:

  1. Lucko nebuď smutná, my tam taky nebyli a to to máme nepatrně blíž...naše konstelace byla výborná, na mý narozeniny před týdnem mě muž obědnal k zubaři, od tý doby mám napuchlou tvář a bolí mě se usmívat, včera vnoci kluci vstávali asi dvacetkrát(obvykle je to jen osmkrát), tak se mi k tomu ráno přidala migréna a muž se z práce vrátil v pět ráno a potřeboval odpolední přízeň...a v neposlední řadě máme tak akorát peněz na jídlo, stěhování nás pěkně vyždímalo...tak mám pro sestru zrcátko k narozeninám a taky budu vesele sledovat jestli někdo ukáže, jaké to tam bylo...rozhodně překrásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je to všude stejný:))). Odpočívej po náročnym stěhování, vůbec si to nedovedu představit. Té práce, keterou jste odvedli, působí pohádkově, ale musela to bejt strašná dřina. Jste kabrňáci, máte krásný DOMA. Tak snad někdy jindy ahoj...

      Vymazat
  2. Milá Lucko, to mne mrzí ... Řekla bych asi nějaké erupce na slunci ... U mne včera OK, dnes rozhodně ne ... Drž se!

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, Lucko, kde byl v tu chvíli ten skvělý chlap, co tady na nás občas koukne z Tvých fotek? Ale hlavně... ony nám to ty děti jednou všechno vrátí! Fakt!!! :-)
    Krásný den do Písku!
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten za to tentokrát nemůže:))). To spíš podezření na neštovice, nepřízeň počasí, antb, práce... A hlavně střevní viróza, která nás navštívila! Přejmenovala jsem nás na Závirkovi:-D.

      Vymazat
  4. Luci, ty mi čteš z duše....měla jsem to v plánu, muž mi dal zelenou a stejně to nedopadlo. Takže příštěm to určitě! A to se i potkáme, ne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude Mirka muse napsat další knížku! Ale přimlouvala bych se za něco pro starší, třeba jako: můj první kluk, první pusa, první menstruace. To u nás bude za chvilku dost aktuální:))).

      Vymazat
  5. Áaaaaale, buď ráda, žes tam nebyla!
    Lidi se tam mačkali, stáli ve frontě, aby si promluvili s holkou, co byla zmalovaná jak panda.
    Židle v báru byly tvrdé, zmrzlina některým tekla až po loket a pak ... je to až k neuvěření, ale všude byly děti - nevychované, si představ, že třeba klidně ležely na zemi, když si kreslili. A některé měly i fixou zmalované nosy. A divadelnice při teátru řvala na celou Prahu jedna, a když jsem šla v noci z after party, šněrovala jsem to ode zdi ke zdi, jak mě to zmohlo. Ty jako buď ráda, žes byla doma - mám dnes hadr na hlavě, ale ...

    ... tím zbytkem mozku myslím jenom na tebe. Kvůli tobě, Luci, napíšu další knížku! Pla? A díky moc za všecku podporu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bláhová tam málem vyrazila! P.S. - Mávám (doma) hadrem v ruce :-)

      Vymazat
    2. Huf - ještěže jsem nepřijela, ještě bych se pobavila. Ušetřila jsem si slušný fópá:-).
      PS: Pla!

      Vymazat