pondělí 25. července 2016

KAM SE HRABE

Kam se hrabe moře!
Tohle jsou ty pravý prázdniny.
Špína za nehty, modrý huby od borůvek, rozškrabaný štípance, rozbitý kolena, kvetoucí přehrada, malý stýskání, plný břicha, šustivej spacák, rozvrzaná postel, sem tam nějaký klíště.
Tak jsem to měla ráda já, tak jsem si to přála pro svoje holky.

Babi, dík, že bude na co vzpomínat:-).

























































Foto: Lucky 

8 komentářů:

  1. Brala bych taky, je ty klíšťata bych přeskočila :-)
    Fotky jako vždy úžasný!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto jste mě tím textem rozsekala. Nostalgie...
    Obávám se, že většina dnešních děti bude chudá duchem.... ale ty moje určitě ne! Přesně jak píšete Vy, chci, aby zažily to samé co já! Niky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiná doba - říká naše Bohyně:).
      Nějak se s tim pořád nehodlám smířit!

      Vymazat