pondělí 24. dubna 2017

TRAPKY

S naší Šušu je to jeden trapas za druhým.
Dlouho nám procházela strategie ala roztomilá holčička.
Hlavně když z té své věčně načuřené papulky trousila sprostá slova, za které by se nestyděl ani dlaždič z pod našimi okny.
Ale poslední dobou nás převážně maminky v dětských hernách, které sporadicky navštívíme, prokoukly, a tak, když mi někdo klepe na rameno, už neočekávám otázku: "mladá paní, kdepak jste koupili ty rozkošný blikací tenisky", ale: "paní, ať mi ta vaše blonďatá holčička nestrká do syna".
Jak já tyhle ostřílený pidi suverény nesnášela, když jsem si se vzorovou Bohyní klidný kávičky užívala.
Ale pak se stalo něco mezi nebem a zemí a narodil se mi pravý opak mé první dcery.

Tak široké lokte jsem dlouho neviděla, snažím se je lehce otesat, aby se aspoň trošku vešli do společenský konvencí, ale jde to fakt těžko:).



























https://cz.pinterest.com/pin/49117452167541462/

12 komentářů:

  1. Nádhera,nádhera-čtení.Já mám vnoučata 27,23,20 a najednou se tady vyklubala k nim dva a půl krásná slečna.Všemu rozumí,když jínedáváme dlouho jídlo,jde si pro misku,ale jenom dělá ehm,ehm,nemluví,počůrává se.Nikdo jí to neukazoval,ale první co je když k nám přijede vezme kamení a hází je dědovi do rybníčka,trhá mě kytky,přijde dovnitř a už to jede.Co z této slečny bude nevím.Ale to mluvení a počurávání ......Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Široké lokte, tak ty přesně má i naše Verunka. Ještě před rokem jsem taky schovívavě koukala na ty přehnaně sebevědomý dětičky na pískovišti a říkala si, chudáci rodiče :) a teď mám doma tříletou tu holčičku, co sype písek na ostatní "protože se jí to tak líbí" a nebojí se říct o svačinu kterékoli cizí mamince... Inu ale v lecčem se od ní můžu inspirovat, to zas jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to velká škola, co:-)? Jsem si myslela, že mám patent na výchovu dětí, ale já tu první vlastně ani vychovávat nemusela. Teď si to vyžeru:)!

      Vymazat
  3. Dobrý den, Lucie.
    Sleduji Vás už dlouho, ale nikdy jsem nic nekomentovala, až dnes cítím potřebu :-). Mám také 2 dcery - se stejným věkovým rozdílem, jako ty Vaše, jen o rok mladší. Ta první byla taky vždycky učiněný mílius - všem všechno půjčila, všem menším kamarádům pomáhala, byla prostě učiněná dobrota :-). Akorát ve školce ji přepral i o hlavu menší "spolužák/čka", všechno si nechala sebrat a dodnes s tím má potíže, což mi přijde, že se do dnešní doby moc nehodí. ... Mladší je úplný opak, vše si vyřídí sama, i se staršíma klukama, většinou "na férovku" :-). ... Trošku ji krotím, ale jen malinko. Já myslím, že se jí ty širší lokty budou v budoucnu hodit, stejně jako Vaší Agátce :-). Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Jojo, já to s ní mám sice těžší, ale ona to snad bude mít jednoduchý, asi si ty lokty sice trošku obouchá (já jí je taky malinkou obrousim), ale ta se v životě rozhodně neztratí. Jen si pořád nemůžu zvyknout na to jiný těsto:)))

      Vymazat
  4. Luci jsem na tom stejne... dve deti, dva ruzne svety... kazdy z jine planety...Anni je nerizena strela, do vseho jde po hlave, niceho se neboji ani o dve hlavy vetsich kluku ve skole.... mam pocit, ze veskerou svou energii pouzivam na jeji kroceni, zklidnovani, zastavovani, zachranovani....
    Dnes cestou domu ze skoly mi rikala jak bude horolezec a jeste bude skakat s padakem a jeste..... a tak jsem si rikala jejda mane co me to jeste ceka????
    Kdyz mela asi tri, tak jsem s ni jela k jednomu vyhlasenemu homeopatovi poprosit o radu jak ji zvladat... rikal hlavne nestrihat kridla, vyroste z ni skvela zenska pokud ji nezkazite tim, ze ji budete strihat kridla, krotit, brzdit... jedine co potrebuje je vasi lasku.... laska mi jde, ale krotim, brzdim dal :( . ted ji za chvili bude sedm, je to lepsi nez kdyz mela tri... mnohem... uz se treba muzu zavrit do koupelny a osprchovat aniz bych mela strach ze mezitim zapali barak.... papa i.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na ní jeden fígl, posedí jen u talíře jídla - to se stihnu i osprchovat a vím, že nevyskočí z okna:)))
      Anni to kouká z očí, budou z podobného těsta!
      Inn, mějte se hezky - jo?!

      Vymazat
  5. Luciko, jak já Ti rozumím. Naše mladší je taky učiněná raubířka. Nejostřejší nadávka je u nás zatím jen "hovínkovej", ale ostřejší slova na sebe nenechají dlouho čekat. Hlavu vzhůru. Ti, co nám klepou na ramena taky jednou dojdou poznání..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já budu muset přijmout fakt, že moje dcera je od přírody raubířka:-)

      Vymazat
  6. Já děti nemám, ale líbí se mi hruška!

    OdpovědětVymazat