středa 18. října 2017

NO TOTO

Byla bych hloupá, 
kdybych té nabídky nevyužila.
A věřte mi, že bych napsala, kdybych nebyla spokojená.
Na fotoknihu od Saaldigital jsem četla chválu ze všech stran. Já nikdy žádnou fotoknihu nedělala, trochu staromilsky plním klasická alba svých oblíbených rozměrů a majetnicky zakládám jedno vedle druhého do poličky. Fotokniha by mi tam prostě nepasovala, nemám na ni poličku a už vůbec nemám čas se učit s programem, který by mi ji pomohl udělat.
Nakonec jsem, holka marnivá, neodolala, něco si někde odklikla a pak doslova za pět dvanáct, než mi vypršel kupón, fotoknihu vysmahla.
Byla to hračka, program byl naprosto intuitivní, v poledne jsem odeslala knihy do výroby a v 15.00hod byla zásilka vyexpedována. Škoda jen, že doprava trvala tři dny:).
Nepřestávám se kochat, ta kvalita, ten papír, ty barvy, ta rychlost.
Alba dobrý, ale významné události si zaslouží víc...


































Lucky photo



4 komentáře:

  1. ...a ty Tvoje fotky! Ty si taky zaslouzi vic!

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím, taky plním fotoalba, ale významné události si zaslouží víc a Saaldigital taky budu chválit.

    OdpovědětVymazat