čtvrtek 17. května 2018

ADRENALIN

Focení svatby je velký adrenalin!
A je až s podivem, že zrovna já fotím svatby tak ráda.
Přiznávám, že noc před je vždycky trošku bezesná.
Možností jak to podělat je v tomhle případě totiž spousta.
Můžu onemocnět, zaspat, upustit foťák, nevzít baterku, nestihnout polibek, ztratit data...
Je to vždycky velká pocta a zodpovědnost, ale tak nějak mi to za ty nervy stojí.
Reportážní styl mi sedí a většina nevěst je ze stejné planety:).
Gábi, děkuju, že jsi to se mnou riskla!
 
"Nemusim mit dvacetkrat fotku dortu a desetkrat povesene svatebni saty nebo fotku parfemu (ani jsem nepremyslela, ze bych si mela koupit nejaky "specialni" a muj deodorant od Nivey zase tak fotogenickej neni....). Ale chtela bych mit zachycene usmevy svych deti a slzy mych rodicu. Nebo treba jenom to, jak si nekdo s chuti lokne vychlazeneho piva .  Proste fotky ZE ŽIVOTA!"




















































































ByLucky PHOTO

19 komentářů:

  1. to su tak nadherne fotky. uzasne zachytena atmosfera doslova ako keby tam clovek bol.
    krasna svadba a perfektne zachytena.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Hned bych se vdávala znova - se stejným mužem, to je jasný:))).

      Vymazat
  3. Krásné fotky, škoda, že už se nebudu vdávat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A přesně o tom by měly fotky být. Zachytit okamžik, vyvolat pocit, který člověk v tu chvíli cítil...

    OdpovědětVymazat
  5. ...pěkná práce :-)
    pokračujte si Lucky občanko :-)
    jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi to líbí! Máte můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, krásně zachycená atmosféra. Smekám....Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsou to náhodou Malíkovice? Krásné fotky.Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Proč jsem Tě neznala, když jsem se vdávala? ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Luci, nádherné fotky. Mám u prohlížení husí kůži... Úplně jsem se tam ocitla:).
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, projizdim Tvuj blog az ted, vratili jsme se z "libanek"... a najednou na me vykouknou nase fotky! Vzdycky mi to vykouzli usmev na tvari! Dekuju! Fotky od Tebe jsou proste paradni! Jezisi, uz se zase dojimam... :) Libame do Pisku, G & M

    OdpovědětVymazat