čtvrtek 26. července 2018

TO LÉTO

Píšu, tedy jsem.
Nepíšu a jsem taky.
Fotim.
Pro sebe, pro lidi, pro radost...
Až mě záda bolí!
Mám vám vzkázat, že Šušu se narovnaly vlasy.
Danovi šedivějí fousy.
Nakupujeme bez Andreje.
Maty se dočkala svých vysněných riflí, které nosí gymplačky.
Ještě pořád v nás doznívají Stouni.
Na čtrnáct dní jsme si vyzkoušeli býti chataři.
Zezelenaly nám plavky.
Tento způsob léta zdá se mi skvělý.

PS: Děkujeme, babi Ájo♥


































































 ByLucky PHOTO

11 komentářů:

  1. Krásné léto, krásné prázdninové fotky. Stouni v nás doznívají stále, byla to bomba!!! Snad se jěště do prahy přivalí!!!!!! zdravím AlenaP

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krása ♥. A ten rohlík se salámem! Mňam.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tak nádherný fotky!!!!!!
    A ty prázdniny Vám fakt závidím ;-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomůže, když prozradím, že fotky jsou krapet poetičtější než realita:)))

      Vymazat
    2. Já vím, ale stejně se na ně díváte jinýma očima než běžně. Člověk musí přepnout a nebo ostatní ruch vytěsnit.

      Vymazat
  4. Boží.... taky jsem dojeli z chaty, a jak píšete, fotky jsou ehm "krapet" poetičtější... už mi ani nevadí, že nám v půlce pobytu přestala téct voda a děcka jsem "postaru" posadila - no to starší spíše předsadila - do lavoru a sebe pak pod splav :D .. hlavně, bylo tichO, i když vlastně pusy nezavřeli, ale být offline je nejvyšší možnost ticha ;-) mějte se "PLNĚ" o PLNINÁCH ;-)

    OdpovědětVymazat