úterý 14. srpna 2018

NO FILTER

Jsem divná, když se mi po nich nestýskalo???
Bála jsem se o ně, myslela na ně, ale stesk to nebyl.
Moje babička nechce nosit naslouchátko. Když si ho nandá, podle ní slyší až moc intenzivně zvuky, které jí stáří jinak filtruje. Vrzání kliky, motorku o ulici dál, televizi od sousedů. Ona si myslí, že má špatně seřízené naslouchátko, já si myslím, že si těm zvukům prostě jen odvykla. 
Mně to ten produktivní věk taky pěkně filtruje.
Už jsem málem zapomněla, co to je lelkovat, dumat, nudit se, soustředit se, vychutnat si, nespěchat...
Ten víkend, co všichni odjeli, jsem neudělala vůbec nic a zároveň jsem toho udělala strašně moc.
Z toho víkendu bez filtru budu žít ještě dlouho!
Byla to očista do čista.






























 ByLucky PHOTO

2 komentáře:

  1. You truly did more than visitors’ expectations. Thank you for rendering these helpful, trusted, edifying and also cool thoughts on the topic
    industrial safety course in chennai

    OdpovědětVymazat
  2. Those rules moreover attempted to wind up plainly a decent approach to perceive that other individuals online have the indistinguishable enthusiasm like mine to get a handle on incredible arrangement more around this condition
    nebosh course in chennai

    OdpovědětVymazat