pátek 21. září 2018

VYHOVUJE MI TO

Znám i lepší měsíce, než je září, ale ten režim mi vyhovuje.
Letos jsme to zapojení do procesu zvládli skvěle.
V papírnictví jsem byla jen dvakrát, bačkory máme pořešené, tělák připravený, obědy načipované, e-pokladnu doplněnou, hygienické potřeby odevzdané, přihlášku do družiny podepsanou - a to ještě ani není konec měsíce!
Hned to bylo snadnější, když jsme si každé ráno nemuseli procházet slzavým údolím.
Je to radost, když se děti těší na každý druhý den.
Já si teda to těšení přiživuju litry Coly a ledového kafe, což je u nás doma povolený doping.
Trošku se obávám toho, že nám tu idylku pokazí zkoušky na osmiletý Gyml, ale co nadělám. Snažila jsem se tuto příležitost před Bohyní utajit, ale před Hujerkou nic neutajíš. Tahne jí to tam! I přes mou poměrně velkou nevoli, kterou před ní ovšem nikterak neprezentuji.
Pořád mě fascinuje, jak můžete tak strašně milovat někoho, s kým je to tak hrozně složitý.
Když odjíždím fotit svatbu, Šušu řekne, že se jí bude asi malinko stýskat. Bohyně se zajímá, kam jedu, s kým jedu a kdy přijedu. 
Ale význam je prakticky stejný:).
Jak já to překládání a čtení mezi řádky nesnášim...



Bylucky PHOTO

4 komentáře:

  1. Lucko. Září je pro mě tak trochu pesimistický, ale taky jsme ty nástupy celkem zvládli. Jen já mám doping ráno kafe, večer víno. Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Osmiletý gympl není až taková tragédie. Všude jsem slyšela, že tím dítěti beru kus dětství, ale je tam zatím spokojená, takže doufám, že idyla potrvá celých 8 let. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jí vím, ale asi jak pro koho. Ta naše Bohyně je taková zodpovědná citlivka, která se ze všeho dělá hlavu. Na jednu stranu si říkám, že ve společnosti podobně "praštěných" jí bude dobře, ale na druhou strane to zrovna pro ní bude velký stres. Tak uvidíme, nechávám to na vesmíru:)...

      Vymazat