středa 10. září 2014

ABC

Tak mám za sebou 1. rodičák....

Jsem se cítila děsně důležitá a jelikož jsem se dozvěděla, že tam neni vhodné brát děti - šla jsem jako bezdětná (Danovi se zželelo). Osprchla jsem se, protože jsem z toho lítání mezi jídelní židličkou, školou a  papírnictvím docela zpocená. Ohákla se (vzala si nepobryndané triko) a vyrazila - s velkou a prázdnou kabelkou.
Vůbec nevim proč, jsem se toho tak bála, nemyslím rodičáku, ale celkově - nástupu do školy. Kdybych jen věděla!!!....Bývala bych byla klidná a poslední prázdniny si užila bez svírání v břiše.
Dvakrát týdně nám začíná vyučování až v 9hod - mé tajné přání bylo vyslyšeno. Pani učitelka je anděl s ustřiženými křídly (určitě!). Její věta: "Hlavně se nevracejte, když cokoliv zapomenete, tak to holt přinesete jindy.", mě stále ještě dojímá. A Bohyně je (zatím) strašně spokojená.

Tak nějak sem si to ve snu představovala:-).....





Mé poznámky z rodičovské schůzky  :

bruslení?
výlet Makov
DRAVCI - 50 Kč

21.10 knihovna

družina → 13.15

KRABIČKA → kostička, složit, podepsat. 
LÍSTEČKY → natrhat, podepsat, zagumičkovat a dát do tý krabičky.

M - připravit (malé i velké), sledovat knížku a až budou na stránce před → vyslat M do školy.
SLABIKY NEPOSÍLAT!

ÚKOL = puntík!!!





PS: Veru - tak už chápeš proč tenhle týden to večerní kafe fakt nestíhám???




Ale už se těšim!!!!








































Foto: http://www.pinterest.com/pin/378232068678584393/




2 komentáře:

  1. Vidím sama sebe - a nejen dnes, akorát bych to neuměla tak vtipně podat. Baví mě to tu moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta to jsem ráda, snažím se být všední i v nevšedních dnech:-). Děkuju...

      Vymazat