pátek 12. září 2014

TUTU

Tuto TUTU jsem vlastnoručně ušila!!!

No fakt, prostě jsem se hecla, vlítla jsem na to a....málem jsem s tím sekla.
Zdálo se to jednoduché, jen tyl a guma - co se na tom dá zkazit? 
Všechno! 



PS: Tyl se na gumu našívá cikcakem xxxxxxxxxxx!
Já našívala --------------------- a když jsem gumu natáhla - mohla jsem začít znova. Zopakovala jsem to 5x, než jsem pochopila, že tudy cesta nevede. Naprosto zoufale jsem zavolala mamce a ta mi prozradila ono sladké tajemství: C I K  C A K :-).











































Foto: Lucky

2 komentáře:

  1. Nadherna! A diky za vyzrazene know how; az se do toho pustim ja, nebudu muset volat mamce! ;-) Pekny uprseny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc pěkný! Ideální na šití (třeba TUTU sukní:-))....

      Vymazat