pondělí 15. září 2014

PH

Praha v obrazech...



Božská Praha!





Blog session.






Šušu v metru:-).









Foto: Lucky




7 komentářů:

  1. to je hezký, být v praze jako tůrista, že jo?:) A nic si nedělej z toho, žes na session dorazila pozdě, já vůbec(snad mě omlouvá, že sem vás nechtěla nakazit rýmičkou, co máme teď celá rodina). Ehm abych se představila, já to tady objevila díky odkazu od myyny a moc se mi tu líbí, smím sem chodit na návštěvu?kolik je šušu?ten je skoro jak náš Francek, ne?ale má zuby 2:)moc zábavně píšeš(teda tykám, ikdyž mi nikdo nedal svolení.)...moc dík za sdílení!zuza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zvána, zouvat se nemušíš - jenom prosím šepta! Šušu zrovna spí a je jí celých 9m. Francka zdravíme a zveme se taky k Vám na návštěvu (jasně, že virtuální/zatim:-)). Tak TYK (tak) a ahooooj..............

      Vymazat
    2. jů:)Františkovi bude 9 teď druhého října:)teď se zrovna vzbudil, vstávává taky v šest, nebo i dřív, ale dopoledne si vždy rád dáchne:)tak potichu!

      Vymazat
  2. Další super blog! Přiznám se, že jsem Vás teda objevila až nyní díky vašemu blogovému setkání, ale hned sleduji a budu chodit nahlížet jen co to čas dovolí :).

    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme otevřeno 24hod denně, kdykoliv tě ráda uvidím:-)....

      Vymazat