pátek 5. září 2014

POCHVALA

Musím s pochválit.

A je mi celkem putna, že samochvála smrdí (kdo to vůbec vymyslel???). Když to neudělá nikdo jiný, pochválím se sama, a když už - tak takhle pěkně veřejně.

Potřebuju poplácat po rameni za to, že jsem přežila tak trochu (na nás až nezvykle) rozlítané prázdniny.  Chci pohladit za to, že jsem přetrpěla mrzutou a uslintanou Šušu s pěstí v puse a dočkala se vytouženého prvního zubu. Čekám ocenění za to, že jsem statečně odvedla Bohyni do školy, nakoupila roztodivné školní pomůcky a sehnala padnoucí obaly na všechny sešity a učebnice.  Toužím po pochvale za to, že mě nekleplo, když Šušu chytla zápal plic.

Všechno jsem to dala!!!
Uffff.......

A  teď bych si dala lázně - prosím.





P.S. Hezký víkend a pochvalte někoho:-).









































Foto: http://www.pinterest.com/pin/378232068678874103/



5 komentářů:

  1. Luci, lázně bych Ti moooc přála ... určitě by si je zasloužila každá máma, co zvládne první školní týden bez ztrát na životech. Já například slovo OBALY nechci celý rok slyšet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem si po dlouhý době vzala místo brejlí čočky a já mám normálně kolem očí vrásky - to ta škola, určitě:-)!!!!

      Vymazat
  2. Lucy, chválím tě, za to jaká jsi! Fakt. Jsi super!!! Mám tě ráda!

    OdpovědětVymazat