středa 23. dubna 2014

KABÁT

Až se zima zeptá, co jsem dělala na jaře, tak jí řeknu: "kupovala jsem si kabát". 
Já si prostě myslím, že je důležitý být připraven. To počasí stejně neví, co chce.
Chudák Dan už si zvykl, že stříhám deku, abych z ní upletla zas deku, v létě nosím od popelnic sáňky a na jaře kupuju zimní kabáty. Omlouvám se! Vím, že je to se mnou těžký, jsem umanutá bufeťačka se sklonem k syslení. Ale to jsou bohužel geny.
No, a ten kabát je francouzskej, strašně elegantní, bude se hodit ke všemu a strašně mi sluší. Viď, Daní?....Takže ode dneška mi říkejte Audrey, Audrey Hepbuerne.
Jo, a stál  10 Kč, takže neni co řešit a můžu leťet do Paříže........

Kam byste chtěli letět vy????

Tak, to je on

Made in Paris



3 komentáře:

  1. Je krásnej! a víš co znamená v překladu to na cedulce?! - "Ženy, miluji vás".. :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, děkuju - teď se mi líbí ještě víc:-).....

    OdpovědětVymazat
  3. Ten téda je :) Škoda, že si takový také nemohu dopřát. Jedině, že by se snad objevil na mém oblíbeném online sekáči , jinak to nevidím moc světle :-D Určitě musel být drahý...

    OdpovědětVymazat