úterý 3. června 2014

RESTY

Ajajaj, košíček s věcmi na zašívání začal přetékat!
Na chvíli pomohla výměna košíčku za větší, ale teď už přetéká i ten větší. Údržba domácnosti prostě nepatřičně vázne. A to z mnoha důvodů: Šušu povyrostla a už nespí, kam ji položíme. Udělalo se hezky a všechen ten nepořádek je tak nějak víc vidět. Je jaro a kdo by trčel doma (ani za svobodna Trčková ne). Nikam mi to neuteče. Nikdo to za mě neudělá. A hlavně mě to nebaví, zrovna mám prostě jiné priority. A tak, když jsem promýšlela, co bych měla, musím a chtěla bych, rozhodla jsem se, že chuchvalce prachu ještě chvilku počkají. Nebo se spíš odvalí někam jinam, kde nejsou tolik vidět. Nevyžehlené prádlo nepotřebujeme, má bejt hezky. Zimní boty v botníku zas tak nepřekáží, ty letní jsou poměrně skromné. A že vyřídím tři mouchy jednou ranou a zlikviduju košíček, s věcmi na zašívání. Ten se má, co??? Vyhrál! Chápejte, je to děsně výhodný! Budu mít příspěvek, uspokojím svou tvůrčí potřebu a ještě mi ubude jeden rest. Ženský na mateřský jsou prostě nejlepší manažerky volného času. Volného??? Ehm, Ehm, řekla bych spíš zbytkového. Pořád se ještě ptáte, jak to všechno stíhám, tak takhle - pěkně blbě:-).....


A co vy? Taky máte nějaké resty, že jo? Uklidněte mě....












 Foto: zdroj
                     

Žádné komentáře:

Okomentovat