pátek 27. června 2014

VELKÝ DEN

Dnes je Velký den.
Oficiálně jsem přestala žehlit manželovo pracovní trička. Už mi to několikrát nabízel a já myslela, že toho bohdá nebude. A je to tady! Poté, co si už několik dní tahá trička z prádelního koše, to tu oficiálně prohlašuju. Trochu se stydim, ale on to přežije a já se s tím asi rychle vyrovnám. Trička pěkně vyperu, posnažím se je hned po vyprání pověsit, ukázkově je složím a bude! 
Den má 24hod pro každého, nějak mi pár hodin začalo scházet, a tak jsem přemýšlela, kde uberu, a rozhodla jsem se, že tady.
Promiň Daní:-).

PS: Ale i v nevyžehleném tričku jsi pořád nejhezčí truhlář v Písku!!!

Žehlíte???








Foto:http://www.pinterest.com/pin/378232068678313080/

2 komentáře:

  1. Žiju už půl roku jako au-pair ve Finsku a tady se prostě nežehlí. Usušené prádlo složíme, rukou narovnáme a putuje do skříně. Jen hodobóžové košile před použitím pánem domu přetáhneme žehličkou. Nikdo se za to nestydí, takže hlavu vzhůru :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stěhuju nás do Finska! Momentálně neskládám, nenarovnývám a do skříně nic neputuje - taháme to rovnou ze šňůry a prádelního koše. Pořádná chřipka ukázala i jiné postupy.
    PS: A ani se nestydim, možná u toho už zůstanu:-)...

    OdpovědětVymazat