úterý 18. listopadu 2014

PODPIS

Zachtělo se mi naše domečky nějak podepsat...
Jako že jsou od nás, originální a s láskou dělané:-). A když se mi něco zachce, bývám dost urputná a tak svátek nesvátek, dala jsem se do práce. 
Představa byla jasná: drát, kleště, hořák, otisk - jak jednoduché se to zdá! No, dokud mi neupadlo Y - byla to sranda. Pak jsem se trošku přestala bavit, ale nakonec mě výsledek mile překvapil. 
A až ještě malinko poupravím C...a když mi zase neupadne Y.... - bude to dobrý.

Co myslíte Vy???



PS: Odedneška domečky s podpisem:-)!





































Foto: Lucky




6 komentářů:

  1. Originální, vážně se mi to moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, být cowboy, nechám si u Tebe cejchovat stádo....
    ....ale ne, teď vážně, vypadá to senzačně! ;)
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Žhavil Béďa, žhavil drát:-)....
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju:-). Nápadů mám spoustu - ještě bych potřebovala tvou trpělivost a preciznost....

    OdpovědětVymazat