úterý 30. prosince 2014

ZUBY NEHTY

Zuby nehty jsem se to snažila "si užít" !
A zuby nehty jsem chtěla, aby Bohyně nepřestala věřit. 
Ještě aspoň jeden rok!!! 
Myslím, že dobrý:-). 
Sice už má velké pochybnosti, ale pro tenhle rok jsme to ještě uhráli, ale bylo to vo fous. Zatím jsem ji utáhla na vařený nudli, že dětem nosí dárky Ježíšek a dospělí si je dávají navzájem (aby jim to nebylo líto). Jak jinak jí vysvětlit, když se snažím domů nenápadně propašovat neskladný balicí papír, když v TV pořád vykřikují: nakupte, zabalte, nadělte....., když si dospělí neumějí dát pozor na pusu a když už je prostě tak velká, že si umí dát dvě a dvě dohromady.
Vím, že to brzy praskne a rázem z ní budu mít velkou předvánoční pomocnici (jedny ruce navíc se vždycky hodí). Už letos mi pomáhala zdobit stromeček, abychom pomohly Ježíškovi, když toho má tolik - a moc jsme si to užily. 
Ona byla vůbec dojemná... Třeba když nám nadělila dárky. Měla je připravené už nějaký čas a každý večer před usnutím nám je chtěla už už dát, tak se těšila!  
Šušu dostala doživotní vstup do pokojíčku - zdarma. Já mejdlíčko, které dostala od spolužáka, ale prý ho nevyužije (trochu mi to připomnělo scénku s Madridským mýdlem:-)). A Dan - to byl doják! Pro něj měla nachystanej malinkatej balíček převázanej mašlí....a když ho Dan rozbalil a koukal jako vejr, že tam nic není - Bohyně zakřičela: "Rychle to zavři, tam je štěstíčko a zdravíčko, tak ať ti neuletí!!!":-):-):-)
Rázem mi bylo jedno, že Šušu rostou řezáky a je protivná , že budu zase vstávat v 5 hodin
, že mi Dan vůbec nepomohl s předvánočními přípravami, že nemám hezký jmenovky na dárcích, že mám zablokovaný záda z toho věčného nočního kojení, že jsme zapomněla na rozkrajování jablíčka...
Za ten okamžik to všechno stálo.
Vo tom to totiž je!



PS: Jo a Šušu to celý prospala. Šla spát v 6hodin (aby mohla v 5 hodit vstávat:-)). Ten její biorytmus je mi záhadou?!....






























Foto: Lucky


2 komentáře:

  1. Lucko, jezisi to mi nedělejte. Bulím jako želva. To je nejkrásnější dárek! Bohyně je hvězda! Krásný nový rok přeji! Maruska

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon - to v plánu nebylo, měl Vám cukat koutek:-). Krásný rok i Vám.....
    Mává i naše hvězda!

    OdpovědětVymazat