neděle 29. března 2015

MOMENT

Jsou momenty
kdy mám pocit, že svět je báječné místo k narození a že jsem tady správně. Miluju, když věci zapadají. Takové ty každodenní maličkaté životní puzzle. 

Třeba když: 
Si náš domeček objednají z ulice Domkovská. 
Kouknu na hodiny a tam je právě 22:22. 
Pouštím si v počítači Adele, za zvuku mé oblíbené skladby přecházím do koupelny, zapnu rádio tam a z něj se line úplně stejná písnička. 
Když si povzdechnu, že bych potřebovala nový kabát a druhý den náhodou narazím na skvělej oversize. 
Volám Danovi, který má obsazeno - protože mi volá.  
Vyřadím holkám nějaký oblíbený kousek ze šatníku a za pár dní ho ulovím sekáči o velikost větší.

PS: Škoda jen, že mě během chvíle zas něco jiného posadí zpátky na prdel:-). 










































Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068679772597/








9 komentářů:

  1. Někdy to hezky šlape. To jsem si myslela v sobotu kdy myška byla hodna cely den. A v nedělu pravý opak :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaká rovnováha přece musí být! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :).... To je hezký.... Tak šup z predele aspoň na nohy... vstříc dalším momentům :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné :) ... Ať je takových momentů co nejvíce ...

    OdpovědětVymazat