středa 16. září 2015

OMLUVENKA

I TO(to)
je můj důvod lehkého zanedbávání blogu, bezesných nocí a kruhů pod očima.
Tímto se omlouvám, ale takové výzvy se prostě neodmítají.
S focením se roztrhl pytel a já si toho nesmírně vážím. 
Dělá mi to obrovskou radost, potkávám skvělé lidi, objevuju kouzelná místa, hledám dobré světlo, samým štěstím se jen tetelím.


Chápete???









































































































































































































































































































































































































Foto: Lucky


10 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíme to stejně, to jsem ráda - díky:-).

      Vymazat
  2. Jéééé, Mikuláš....a tak dále....
    Krásné fotky!!! Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky budeš mít.-).Děkuju, těším se....

      Vymazat
  3. To je radost, tyhle fotky! Nádherný. Chci taky takovou dvorní fotografku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Tebe mě to echt těší:-). Děkuju, třeba se nám někdy poštěstí se sejít - kdo ví?....

      Vymazat
  4. Chápu... umíš hledat světlo i zachytit ty pravé okamžiky, krása, fakt!

    OdpovědětVymazat
  5. Vendula Krovova17. září 2015 20:41

    Lucko, ještě jednou moc dekujeme za příjemné focení, kluky to bavilo a mě ještě víc:-)) Všechny fotky jsou nadherne, a ja tě budu všude chválit! ;-)) Pěkný večer Vendula

    OdpovědětVymazat