pondělí 7. září 2015

REALITA

se mě zase někdo jen tak ze zdvořilosti zeptá, "jak se mám", bez váhání řeknu, že dobře.
Hlava mi nebere všechna ta neštěstí kolem.
Těžko se mi odpovídá na některé Bohyňky otázky. Stručně, jasně, citlivě, upřímně - toť je můj cíl.
Dovolenková bublina splaskla a návrat do reality je nevyhnutelný.
Trochu se těším na ten poprázdninový stereotyp.
Hodně fotim, málo spim, pořád trochu kojim.
Odporoučela se nám jedna rybička, našla jsem ji uschlou pod akvárkem. 
Ahoj léto...




 


















Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068683268200/

2 komentáře:

  1. ...nezbyva, nez souhlasit...tezko hledam dalsi slova:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já odpovídám dycky: Čoro-moro,

    čímž si okamžitě o mně každý začne myslet, že jsem mešuge,
    což není vůbec nepravda!

    Hodně fotím, málo spím, pořád trochu kojím. Můj podpis. Tři křížky. A pusu na to!

    OdpovědětVymazat