úterý 10. května 2016

SELKA

Až ta bude velká, bude z ní určitě selka:)...


































Foto: Lucky





8 komentářů:

  1. Krasny fotky!

    Tak jsem si hned zacala tu pisnicku zpivat. A zjistila jsem, ze znam jen tu neslusnou verzi a na tu detskou si ne a ne vzpomenout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to dáme dohromady, já zase neznám tu neslušnou:).

      Vymazat
  2. No jo, to by ale musela být učitelka a nenabízela by krajáč mlíka. :-))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Zatim ná nakročeno tak na komandýra:-). Že by krotitel divé zvěře?

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne slunce ve fotkach!
    A vy uz zase dudlikujete? Ztraceny dudlik nahrazen? :-D

    Ag.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je nejhůř - tak dudlíkujem:). Chtěla jsem využít toho krásnýho světla, Šušu chtěla jít na kutě, a tak jsem jí uplatila dudlíkem:-)!

      Vymazat