čtvrtek 25. května 2017

KALEIDOSKOP

Každý den má svoji váhu - říká děda.
Teď bylo pár takových, které jsem kvečeru málem neunesla.
Ale dobrý.
Zřejmě jsem našla míru toho bejt hodná, ale ne blbá!
Šušu je bez dudlíku, vyměnila ho za kasu, co pípá. Dodnes tomu nerozumim, ale moc po tom nepátrám.
Začala jsem běhat, nebo spíš utíkat?
Nejúčinnější dieta je střevní chřipka.
Mám ráda ten čas, kdy kvetou kopretiny...











































Lucky photo

8 komentářů:

  1. Luci, držte se! A běhej, ta čistá hlava potom je k nezaplacení :-)Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovala bych teď běhat tak 2x denně, ta čistá hlava se nějak rychle zanáší:)

      Vymazat
  2. Kasa dobrý! U nás v necelý dvou letech vyměnila dcera dudlík za aku dětský šroubovák... Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Kasa za dudlík! To je dobrý 😂 Babiš by mel radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne pomáhalo podobné řčení: Deň má dosť svojich starostí, ostatné potom, keď príde ten ich čas...
    :-)

    OdpovědětVymazat