středa 21. března 2018

MIKINOKABÁTEK

Paní mikina 
byla hodně oblíbená, a i když se to zdá nelogické, právě proto jsem se ji rozhodla z nabídky už vyřadit a navrhnout její mladší sestřičku.
Je z moc příjemné, tentokrát nepočesané, černé (nebo tmavě modré) teplákoviny a zapínání má opět originální - na magnety!
Jejich všívání bylo zprvu dost komické, neb mi při šití přitahovaly vše kovové z okolí, třeba i patku a jehlu:). Nakonec jsem v přetahované zvítězila a našla si způsob jak magnety přelstít.
Díky kapsám, které máme všichni tak rádi, se z mikiny stal tak trochu mikinokabátek, který díky rafinovanému zapínání v horní části zajistí pohodlí jistým (po zimě leckdy nedokonalým) partiím v oblasti zakasané spodní košilky.
Teď už aby se to jaro přestalo letos tak courat!







 






































By Lucky PHOTO

4 komentáře:

  1. Skvelé, nadčasové a dokonca u takého kúsku, akou je tepláková mikina!
    Si originálna, ako uvažuješ:-)
    Ja som denne v Tvojich mikinách: držia skvele, aj tvar, aj farbu, aj koženkové nášivky na lakťoch, hoci ich často periem, aj pridávam prášok na fľaky, lebo v ich robím doma všetko!
    Ešte ma neomrzeli, neprestali sa mi páčiť a robia mi denne radosť, dík:-)
    Mimochodom, farby aké si použila na mikinové melónovo-okrové šaty sú trendy dokonca s echt zelenou,papa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem Ti skrz mikiny nablízku♥
      Ďakujem!!!

      Vymazat
  2. Magnety jsou i v dolní části? Je parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene... dva magnety jsou v horní části, spodní část si žije svým životem a pružně reaguje na váhové výkyvy:)

      Vymazat