čtvrtek 19. dubna 2018

JARO TO ROZBALILO

Neběhám, sotva chodim. Ve zkušební kabince jsem si vykloubila rameno, při focení prošpikovala koleno trnkou a zbláznil se mi sval, co drží hlavu na krku.
Zamyslela jsem se nad sebou, ale nic jsem nevymyslela.
Bohyně odešla do školy místo s lahví pití s lahví kečupu.
Bavíme se výrobou slizu.
Šušu si poručila sundat z kola postranní kolečka a sama se ve školce přihlásila na aerobic do Sokola.
Zmizelo nám Déčko, místo oveček teď chodíme spát s Kašákem.
Prořídlo nám akvárko.
Toť naše jaro! 

























https://cz.pinterest.com/pin/378232068699738874/

9 komentářů:

  1. S lahví kečupu:))). Nevím, kdo je Kašák, my chodíme spát s Průměrňákovejma. Ať už sval přestane bláznit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Průměrňákovejma svačíme:), jsou tak krásně průměrní, všechny díli už jsem viděla(slyšela) snad 100x, ale vždycky se znova pobavim. Kašák je nejzodpovědnější moderátor počasí, kterého jsem kdy viděla - Nova, ale kvalitní!!! V Šušu probudil zájem o meteorologii:-).

      Vymazat
  2. Kečup je ješte v pohodě. Nám jedna holka přijela na tábor s plastovou lahví plnou slivovice Myslela si, že si bere z lednice vodu. Naštěstí byla ještě ve věku, kdy to neocenila a láhev odevzdala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sodoma Gomora:-D
      Kamarádka si slivku nalila místo vody do napařovací žehličky:)

      Vymazat
  3. Bude líp,promiň mě máš toho hodně ale ty to dovedeš napsat tak krásně,že se tomu směju i když je to nevhodné.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechci aby bylo líp:), todle je náhodou dobrý! Zase napíšu...

      Vymazat
  4. Ahoj, můj synek nedávno odešel ze školy s kelímkem šlehačky v domnění, že je to jogurt...Zjistil to v okamžiku, kdy do šlehačku ponořil rohlík. A prej to nebyla úplně špatná sváča:-) Mějte se krásně Lucie, moc ráda Vás chodím číst.Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy já Vás tak ráda čtu! Pár vět a je v tom všechno:D Nejvíc se mi líbí - zamyslela jsem se nad sebou, ale nic jsem nevymyslela - v tom se poznávám... Někdy to je prostě tak. Mějte pěkné dny a držím palce. Jarmi

    OdpovědětVymazat