neděle 13. ledna 2019

BLOGU PADAJ ZUBY

Začínám tu šestý rok.
Tehdy jsem vůbec nevěděla, co dělám.
Během prvního roku jsem publikovala 225 článků, ten minulý už jen 70.
Letos se taky nepřetrhnu, mezi mými předsevzetími určitě nebylo víc psát.
To spíš spát a psát, když mám co a když mám chuť.
A to se nedá naplánovat.
Blog se prostě zcela přirozeně propadl v žebříčku mých hodnot, kterým těch pět let dost zamávalo.
Svět se zas o něco zrychlil, všichni teď mnohem raději sjíždějí rychlejší a dravější Instagram. I já.
Na nic však nedbám.
Sama k sobě se sem vracím k receptům, fotkám, vzpomínkám a nejednou se tu, přiznávám, začítám do vlastních řádek. 
Díky blogu jsem to víc já.
A slibuju, že oficiálně ho rušit nehodlám.
Snad to udělá radost i vám...
L




























ByLucky PHOTO

15 komentářů:

  1. moc moc moc, jste totiž skvěle svá a vtipná :-)
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím nic nerušit, já vás prostě žeru, jste báječná
    Kéta

    OdpovědětVymazat
  3. Mám radost, že se tady bude pokračovat! Gratuluju k blogovinám! a těším se na další vtipné posty.... Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Sice píšete méně, o to více se pak těším:) Jsem ráda, že neplánujete končit. Já stále radši ty písmenka než fotky na instagramu, ten mne zatím stále míjí.
    Tak ať vám to letos vychází podle vašich představ.

    OdpovědětVymazat
  5. Bude mi potěšením vás tu dál těšit!
    Mějte se bájo...

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně napsané. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím, zůstaň tu, já mám radši tohle míň dravý prostředí... ;-) Kl.

    OdpovědětVymazat