středa 13. března 2019

DO TRUHLY

Spousta mých plánů zůstanou jen plány, buď už zapomenuté, anebo v horším případě zahaleny osobními výčitkami. 
Docela bledě to dlouho vypadlo i s plánem přepsat všechny své recepty.
Nebejt instagramového nakopnutí od Lucie Baštové/NESTO (ona je přesně tím důvodem, proč ztrácím čas na sociálních sítích) asi by mě navěky při každém vaření iritoval můj úplně nevhodně vybranej-malej-umaštěněj-pitomej sešit, ze kterého všude padaj papírky s ručně psanými recepty a výstrižky z časopisů.
Hecla jsem se a založila rodinnou foto kuchařku!
Jako ta Lucky nebude - nejen proto, že je nepřekonatelná, ale i proto, že bude moje.
Nejsme velcí gurmáni, máme pár oblíbených jídel, které točíme pořád dokola. Většinou vařím od oka, bez váhy, maximálně s hrnečkem. Žádná velká kuchařina! Ale pár kulišáckých kulinářských vychytávek bych svým dcerám jednou věnem přece jen ráda předala.
Z jaké mouky se dělají škubánky, že do rajský patří špetka skořice, řízky se nakládají do hořčice a do těsta na pizzu u nás doma patří kapka medu a olivového oleje.
To se v tuctové kuchařce prostě nenajde, to se dědí.
Né, že bych nebyla ráda, kdyby kvůli té mouce do škubánků pokaždé volaly, stejně jako to dodnes dělám babičce já, ale aby se mi vyprázdnila hlava.
Teď už jen průběžně fotit, vyvolávat a pěkně kompletovat.
Držte mi palce...
L♥

 



 


















































PHOTO: ByLucky



6 komentářů:

  1. to je super! držim palec s vytrvalostí :) gábina

    OdpovědětVymazat
  2. Nepřepisovat!!!! V naší rodině jsou největším pokladem recepty v sešitu, do kterýho psala (a vkládala různý papírky) prababička, babička, máma a její kamarádky, jsou u nich různý poznámky, telefonní čísla, který dávno neexistujou, lidi, který neexistujou ... hádáme se se ségrou, kdo ten sešit zdědí!

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný strach, ty ručně psané papírky budou určitě součástí, poctivě je přiřazuju a vlepuju. Jen ty recepty, co nosím v hlavě, přepisuju:).

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, to je take muj kostlivec ve skrini! Sesit uz jsem kupovala nekolikrat, ale nikdy nedotahla do konce... treba jednou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Coming across your webpage has been one of my highlights this January. This is what quality content looks like. The style, language and delivery meets every ECFMG CERTIFICATION REQUIREMENTS​ ​
    I gotta make sure to bookmark this link and check out more of your content. Not everyday you come across a USMLE | ECFMG CERTIFICATE FOR SALE ​ , so this was very timely. Keep up the good work dear.

    OdpovědětVymazat