středa 20. března 2019

ZKÁZA

Zkáza Dejvického divadla to má po Mostu těžký, ale bojuje statečně.
Na logopedii nás čekali už včera, upppps. Bylo otázkou, kdy se mi to stane. Rovnátka, logopedie, rehabilitace, schůzka třídních důvěrníků, třídní schůzka... Pravděpodobnost kiksu v tomto týdnu byla veliká!
Blecha přestěhována. Odedneška najdete náš family mimibazar místo u mostu u kostela.
Česká pošta zatracena. 320Kč za doporučený dopis(0,529kg) na Slovensko je už vážně darda.
Koupila jsem pažitku.
Některé týdny jsou takové intezivnější. 































PHOTO: ByLucky

8 komentářů:

  1. U minulého dílu Zkázy Dejvického divadla jsem se teda hóódně nasmála:):)Spejbl a Hurvínek v podání pánů Trojana a Neužila byli geniální:)Už se těším na dnešní díl, jsem z toho nadšená.
    Krásné dny.
    Irena

    OdpovědětVymazat
  2. U minulého dílu Zkázy Dejvického divadla jsem se teda hóódně nasmála:):)Spejbl a Hurvínek v podání pánů Trojana a Neužila byli geniální:)Už se těším na dnešní díl, jsem z toho nadšená.
    Krásné dny.
    Irena

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj! Chybička se vloudila,dvakrát jsem to určitě poslat nechtěla:):):)Pardon:)
    Ir.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase jedno upppps:-). Jsem ráda, že to není jen má specialita! Spejbl a Hurvínek už nikdy nebude jako dřív, vždycky už si vzpomenu na ty ze Zkázy:))).

    OdpovědětVymazat
  5. No přesně, to nemělo chybu a včerejší díl byl taky pecka.Miluju tento styl humoru:))))
    Krásný den.
    Irena

    OdpovědětVymazat
  6. Coming across your webpage has been one of my highlights this January. This is what quality content looks like. The style, language and delivery meets every ECFMG CERTIFICATION REQUIREMENTS​ ​
    I gotta make sure to bookmark this link and check out more of your content. Not everyday you come across a USMLE | ECFMG CERTIFICATE FOR SALE ​ , so this was very timely. Keep up the good work dear.

    OdpovědětVymazat