sobota 31. května 2014

TICHO

Moje nejoblíbenější písnička je TICHO.
Nemyslím to od Habery, ale to opravdové. V poslední době si  ticha moc neužiju. 
Bohyně pořád něco štěbetá a řeší neřešitelné. Některé maminky si stěžují, že jejich děti jim nevypráví zážitky ze školky. Tak to já vím, i co bude mít pani učitelka k večeři, jak se jmenuje Michalky dědeček, že pani kuchařka má nový účes a kdy pojede školka na výlet (já nástěnky číst rozhodně nemusím). Keliška to vykelišuje a v tu úplně nejmín vhodnou dobu, třeba když Šušu lezou bobky výstřihem, se o to se mnou podělí. Já to chápu, řeší zásadní životní otázky, třeba jako: Kolik je kocourovi, kterýmu je čtyřiadvacet. Proč se pampeliška jmenuje pampeliška a ne třeba pašmelinka, že je to hezčí. A tak....
Šušu už toho taky dost napovídá, jsou to teda spíš takové velrybí zpěvy, ale v 6hod ráno no nepůsobí zrovna relaxačním dojmem.
I Dan je poměrně sdílný (na manžela), za což jsem velice ráda. Ale má to jeden háček, nepamatuje si, co už mi říkal, a všechno mi opakuje tak třikrát.

Jsem komunikativní člověk, ale....  
Nejradši si napustím plnou vanu, ponořím co nejhlouběji a poslouchám maximálně tlukot svého srdce. 

Ale když už si chci něco poslechnout, tak třeba tohle, a nebo taky tohle.


A jaká je ta Vaše nejoblíbenější písnička???



zdroj





Žádné komentáře:

Okomentovat