úterý 4. srpna 2015

NO...

Jednou jsem poslala balík na dobírku bez dobírky, héč.
Naštěstí mám poctivé zákaznice. Vendy, ještě jednou děkuju!!!
Pak se mi za záhadných okolností vypařil email s objednávkou. V polospánku jsem ho odsunula z plochy mobilu a pak už prostě nebyl. Prošla jsem snad stokrát všechny své internetové účty a profily - nic. Nakonec jsem to vzdala, ale byla to potupa. Přece nejsem úplně blbá? Nejsem, ten email fakt existoval, paní se nakonec přes fb ozvala a celá moje storka ji naštěstí dost pobavila.
Pořád něco hledám, nejčastěji klíče, a o víkendu jsem si dokonce zabouchla barák s Šušu v náručí. Jediná sousedka v domě měla vypnutej mobil, ségra je na druhém konci republiky, Bohyně s Danem na chalupě. Mami, promiň - já tě prostě musela vzbudit:).
Jsem roztěkaná, splašená, unavená, všude mám papírky s úkoly, které stejně nikdy všechny nesplním, ale jsem na sebe fakt pyšná. I když je LIMIT zatim jen v plenkách - mám z něj obrovskou radost! Nejen, že díky němu mám všechny věci, které jsem nutně potřebovala konečně doma, ale hlavně, že je nutně potřebujete i vy. A že jste na mě tací hodní, tolerujete mé přešlapy, sdílíte mé nadšení, lajkujete, komentujete a sledujete mou troufalou výpravu za mým snem. 
Jde to pomalu. Kór teď v létě, nikdo nepracuje, děti na krku, vedro k padnutí, ale já jsem urputná. Řeklo se čtvrtletně, tak čtvrtletně. Budu se muset naučit pracovat s větším předstihem, popohnat firmu na cedulky, dotisknout vizitky, zaregistrovat v Popoutu, nezanedbat rodinu.... a  nezapomenout na sebe.

No... mám co dělat:-)!

PS: Často myslím na tenhle článek - klik.






























Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068678562847/

13 komentářů:

  1. V klidu...ja jsem poslala balik a misto dobirky 893,- kc jsem suverene napsala 12205,- kc. Dosli mi to az kdyz jsem to kolegyni odsouhlasila do telefonu a postak odjel. Nastesti me tou hruzou nachvili opustili vsechny priznaky strevni chripky a stihla jsem to vytelefonovat a opravit. Ale teda bylx to perny chvilky:)
    A Lucky limit...parada, jen tam dal...urputne:)
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý.-).
      Já to svádim na modrej úplněk.
      PS: Urputnosti zdar!

      Vymazat
  2. Obdivuju, přeju a sama si o tom aspoň sním.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, že tě budu moct taky někdy takhle pěkně podpořit:-).
      Díky.........

      Vymazat
  3. Přidávám se do klubu roztěkaných - dneska jsem dala těsto do pekárny. To jsem zvládla dobře, ale nějak dlouho to nemíchalo a bylo to podezřele teplý. Dala jsem tam program džem. Letos mi ty marmelády už asi lezou na mozek :-D
    Pěkný,klidný den
    Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska jsou erupce na slunci totiž, já už mám takový druhý den, jedna jobovka za druhou, tak už se směju ... raději ... jen :-))) Stejně si dobrá, LIMIT je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se smát s tebou? Díky, Báro........

      Vymazat